APPLE-PAJ

Hann verkligen inte med att blogga igår, fullt ös. Började med skolatill tre, var hemma vid halv fyra.Fyra sen så åkte jag till sjukhuset för reumatiker träff, det slutade halv sju. Då åkte jag, mamma, Hanna & Linda. Som vi träffade i Benicasim på rehablägret förrförra året. Riktigt kul med en lite återträff. haha. Påväg hem hanldade jag & mamma mat och när jag sen kom hem vid nio så satte jag mig ner för att ta det lugnt & se på det senaste avsnittet av "teen wolf"..Då kommer pappa och Hampus hem med pappas lånebil, en audi q3. Så vi åkte en test runda, riktigt skön bil. Men sen hemma igen så skulle jag duscha och vid elva - halv tolv var jag klar för sängen. 
Spräckte även min mobil igår, dock på baksidan. Skulle rädda en present till Linda & tappade min mobil i asfalten.
Hur sämst rubrik som helst, men den passade så jag tog den. hehehheheheh. 
 
Idag hade vi hemkunskap som sista lektion där vi gjorde pannkakor, jag gjorde med majs i. Faktiskt väldigt gott!
Nu sitter jag i min säng, ska läsa den senaste vecko revyn, se film och sen plugga. Är heeelt slut och har sjukt ont i rygg/nacke så ska ta det lite lungt. Har biologi prov imorgon, och en spanska pjäs som jag ska kunna utantill. Asså nej, oooorkar inte. Klagar hela tiden, men tycker verkligen det är hemkst hemskt hemskt. 
 
Sofie snackade om en text som jag tog och läste om de nya betygsättet & skolan. Hur läsvärd som helst HÄR finns en länk till den. 
 
- Min pannkaka med majs, mumssss! Veckorevyn som väntar på att bli läst...bläddrad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0