ÄLSKAR ER, DE GÖR JAG

Igår på kvällen så åt Matilda & Filippa hos sig och jag hos Maja. Vi åt taco, som jag äter utan taco-krydda..men de var iallafall riktigt gott. Sen kom matiga till oss, vi bytade om till mjukis & gick till Filippa. På vägen dit såg vi "eldlycktor" på himmeln, gjorde en snö ängel, skrev i snön & bara pratade. Hos Filippa fortsatte vi prata & åt popcorn. Sen spelade vi lite kort med staff som "dubbelhaka i videon" eller rulla sig i snön. Dem sakerna fick jag iallafall x2. Vi gick ut, hade lite snö kring &sen skjutsade min pappa oss hem var för sig. 
När jag kom hem bytade jag direkt om till pyjamas då mina kläder var blötta. Sen fixade jag mig, tog en clementin & kollade de senaste the vampire diaries & pretty little liars. Wihii, sen somnade jag.

- min snöängel, lägger upp en video Maja klippt ihop senare. Fixade inte riktigt de just nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0