FITNESSVECKA

Jag personligen tycker att jag lätt tappar motivationen för träning och ett hälsosamt levande under höst/vinter. Detta beror på att vädret är så deppigt, mörkret kommer så snabbt och att de är kallt. Men de tänkte jag ändra på genom att ha en liten "fitness vecka" då jag lägger ut MINST ett inlägg om träning, kost, tips, övningar osv i en vecka. Allt detta för att få både er och mig motiverade under dessa deppiga årstider. 

För er som inte alls är intresserade av inlägg angående träning och allt som dit tillhör så kommer självklart annat även publiceras. Ska satsa lite på träningen så de kommer komma fler inlägg än vanligt om de men ABSOLUT kommer det andra typer av inlägg med.
Slängkyss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0