OMVÄNT

Super duper busy idag då jag hela skoldagen haft massa lektioner, efteråt väntade på skolan och pluggade lite innan jag och några till drog mot pizzerian för att träffa alla andra konfa ledare. Var så himla hungriga så riktigt gott med käk! När vi ätit och var klara gick vi till egino för att planera inför näst träff med konfirmanderna - åhh så himla mycket kul planerat! En lite spoiler är att vi ska gå ett luciatåg där Max är lucia, tjejerna är stjärngossar och killarna tärnor. 10.00 i byns kyrkan den 14/11(för er som vill kolla). Var hemma vid 19,30 då jag började med att läsa i hungergames och sedan fixa uppgifter till de jag läst. Skulle börjat på idrotten med - men måste sova nu så jag kan gå upp tidigt inom för att fortsätta. Direkt iväg för att filma efter skolan. 
Slängkyss 

Har ingen bild från dagen (full mobil, så kan inte fota något) , så får duga med en liten text om mina känslor just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0