MY WARDROBE

 
Tänkte visa en liten inblick i min ena garderob, har två byrås som ni ser lite av och några andra lådor också. Men detta är min "huvudgarderob" där mina flesta tröjor och byxor finns men även väskor och några av mina mjukiskläder. Rensade för bara ett litet tag sedan så det känns super fräsch nu men endast kläder jag använder. Har väldig ordning - enfärgat för sig, mönstrat för sig, olika typer av plagg för sig, färgordning osv. Underlättar ju supermycket när man ska välja + ser snyggt ut.  
Slängkyss

Kommentarer
Postat av: Anniz

Hejsan,
Jag tävlar just nu ut en valfri Todiefor bikini på blogg.
Kika in och var med och tävla om en perfekt julklapp till dig själv!
God jul :)

2014-12-11 @ 20:10:13
URL: http://anniz.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0