MELLANDAGSREAN

Gick upp tidigt (för att vara mig på ett lov) imorse vid 10 och åkte för att fynda på mellandagsrean. Dock så var jag inte alls på något speciellt shopping-mood, och herre vad mycket folk det var...Sjukt. Iallafall så fick jag med mig ett par svarta jeans innan vi åkte hemåt igen. Letade efter vinterjacka och vinterskor, men är super kräsen när det kommer till dem sakerna så hittade inga som föll mig i smaken. När vi kom hem, stressade vi iväg på middag hos familjevänner och även min klasskamrat. Super god mat och trevligt sällskap, väldigt bra kväll blev det.
 
Har nyss hunnit duscha, och nu måste jag verkligen sova då vi ska åka redan 05.20 imorgon för att komma i tid till Hampus cup som är en bit härifrån. Super tidigt enligt mig men det ska bli kul, älskar att se honom spela och även åka bil tidigt (som ni säkert märkt, haha).
Slängkyss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0