FYLLD MED VÄRK - MÅNDAG

Vakande imorse med en så fruktansvärd värk och stelhet att jag inte kom ur sängen..Efter närmre en timme av att ligga kvar lyckades jag och lederna började mjukas lite. Både mamma och pappa tyckte jag skulle stanna hemma men nejdå - gillar verkligen inte att vara hemma från skolan. Vid tolv hämtade dock mamma mig, då det inte alls blev bättre speciellt inte av att sitta längre stunder och sen skynda till nästa lektion så jag behövde verkligen vila. 
Har vilat en stund nu och tänkte starta ett avsnitt av prison break om en stund. 
Slängkyss
 
 
Otroligt blek, kall och sliten så det får bli en svart/vit igen..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas du mår bättre 💟

2014-12-01 @ 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0