FÖRSTA GYMPASSET - CHECK

Imorse ringde klockan 06.11 och jag studdsade (nästan) upp ur sängen. Så himla taggad men också en aning nervös då jag skulle köra mitt allra första träningspass någonsin. Har tränat lite med en kompis i Spanien, men det var inte super seriöst och han fick hjälpa mig heela tiden. Började med uppvärmning och sen körde vi ben, rumpa & magövningar. Väldigt skönt att vi var där så tidigt då det bara var två personer mer där som mest. Så himla stolt över mig och Sofie som gick upp tidigt och körde ett pass på 1,5 timme innan vi tog bussen hemåt, känns så himla bra nu efteråt.
 
Nu blir det dusch och senare idag har jag fått en tid hos ögonläkaren då jag fått ett blått område i min ögonvita. Säkert inget men vill vara på säkra sidan. 
Slängkyss
 
 
 
Liten titt på min nya vinterjacka där med! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0