ÄNTLIGEN TRÄNING IGEN

Måndag igen, vilket faktiskt känns skönt. Har fått reda på en massa betyg och provbetyg idag, vilket alltid är spännande. Änsålänge ser det bra ut! På idrotten körde vi våra egen planerade träningspass, super kul och annourlunda från vad vi brukar göra. Efter skolan var det körträning med stämmorna, och efter det hann jag bara hem för att byta om innan Sofie kom hit. Vi gick en kort liten powerwalk som jag avslutade hos vår föredetta granne som bor påvägen hem från rundan. Snackade där en stund innan jag åkte hem och tränade. Körde kondition, helkropps styrka och streching på en timmes pass ungefär. Känns så himla bra att vara tillbaka med träningen, nu jäklar! Duschade och la på en asniktsmask innan det var middag.
Har nu pluggat en massa, och ska börja planera en massa roliga saker - min bok, london resan och min träning. 
Slängkyss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0