23 DECEMBER

Sho balla bacon alla! Idag har jag som sagt varit på akupunktur där jag även fick min handled tejpad för att få bort värken som dunkar i den. Håller tummarna att det hjälper! Köpte lite julblommor vi ska ge bort efter det och sen hemåt. Försökte spela in en haul på det jag köpte i London, vilket gick sådär...haha. Kom också på att jag ska läggaupp videon jag filmade i självaste London, gick inte super men ska kämpa vidare med det. Jag och pappa åkte sen runder i massa olika butiker och letade de sista julklapparna, så nu är det check på dem. Mamma och jag åkte upp till en ex-granne för att lämna klappar och hälsa god jul. Myyyys. Har nyss städat och remsat lite på mitt rum och tänkte starta en film eller några avsnitt av prison break.
Slängkyss
 
 
Julklapps utdelning till dem som vi inte kommer fira jul med imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0