MYS MED VÄNNER

Kvällen började med att jag mötte upp Filippa och Matilda, och sen Maja, Andrea och Felicia. Vi kollade en fotbolls match innan vi gick en runda för att avsluta hos Filippa. Vi snackade, hade mysigt och bara catchade up. Mys!!
Märkte när jag cyklade hem att de var mycket tidigare än vanligt då jag träffade folk och bilar. Annars brukar det bara vara jag på svartafaran som swichar fram på gatorna, men nej nej inte ikväll. Hemma sen så åt jag kvällsmat, kom på att jag bara ätit lunch idag så slevade i mig en skål pasta med laxsås innan jag fixade mig inför sängen. 
Gonatt mina vänner!! 

- lite fotoskygg men jag fick med en bit av dagens regnbåge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0