MYS MED KONFA-TJEJERNA

Ös regningt idag men ändå hyffsata varmt vilket var skönt. Började med att åka till banken där jag satte in pengar jag fått på mitt konto och så skaffade hampus ett betalningskort. Sen vidare til emporia där vi kollade i affärer och fixade våra naglar. Blev supersugen på att bygga igen så det fick bli en vanlig fransk med akryl. Efter emporia åt vi kina (typ thai..) mat och köpte sen en massa godis. Åkte hem, tog det lugnt och gick sen och träffade tjejerna från konfirmaationen och cornelia. Vi åt (inte jag eller cornelia men de andra) sen gick Sofia hem eftersom hon igår kom hem från en över tre veckors lång vistelse i USA och var därför jetlaged. Vi andra bara gick runder lite och pratade. Sanna och Cornelia gick hem till Cornelia så jag, Elin & Karolina väntade på Maja medan hon var ute med en hund de passar. Vi snackade lite och Karolina blev sen hämtad. Vi strosade bara runder sen och pratade om allt möjligt. Nu är jag hemma och ska se lite "white collar" avsnitt. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0