GÅRDAGEN & DAGEN

Igår firade vi min mamma och bror. En massa folk kom hit, både släktingar och vänner. Super kul att träffa alla. Vi åt en massa gott och hade trevligt. Vi spelade bland annat fotboll och kollade film. 
 
Idag var det min brors födelsedag vilket vi började med att vi väckte honom och han fick öppna sina presenter. Han blev super glad och gillade allting. Efter det så knäckte vi ägg i hans huvud (vilket är en tradition vi går när någon fyller 13år). Efter han fått duscha och fixa sig åt vi frukost och jag la mig för att sola medan han fixade med sina presenter - instrallerade osv. Jag cyklade till jobbet, Maja följde med hem efteråt och vi åt mat. Sen packade vi bilen och åkte ivåg och fiskade. 
Sen nu när vi kom hem fikade vi med tårta och hade mysigt. Maja och jag ska kolla film och sen sova.
 
// gottisbordet igår, yummie!! // Några av Hampus paketer // Mitt paket till Hampus som innehöll online spel till hans playstation 4 för ett år //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0