FOTOGRAFERING OCH MYS

Och nu var det frredag igen! Skolan rullade på som vanligt, sista lektionen var so - där jag skrev klart min inlämning och lämnade in den. Grymt skönt att ha den inlämnad så behöver jag inte tänka mer på den nu. När skolan var klar för dagen gick jag, Sofie och Filippa hem till mig. Vi började med att fixa oss och sen fota lite, så stay tuned. Efter det tog vi det lugnt, handlade och åt. Filippa åkte hem och åt sushi, medan jag och Sofie åt fajita. Filippa kom sen hit igen och vi sitter nu och tar det lugnt efter en masa försök på gymnastikövningar - gick inte bra!!
Senare blir det antagligen en skräkis och bara mys. 
 
I helgen kommer även bloggen piffas upp och bli fin. Då jag och sofie ska träffas och fixa designen, byta bilder i header och meny men även komma på lite nytt att blogga om och fixa fler bra inlägg till er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0