FÖRSTA TRÄFF MED BENITA

Bion var grym, verkligen såå rolig. Skattade såå mycket och den var verklien sevärd. Efter filmen fick vi vänta en timme ungefär innan bussen kom, som även va försenad. Dock så skulle vi byta buss, ch eftersom det förtsa va försenad skulle vi missa den andra. Men med snälla chaffisar och en springtur löste det sig. Panik när det var sista bussen, men vi hann så det gick toppen.
 
Idag var det upp tidigt jämfört med alla andra dagar på somarlovet, 07,30. Maja och Filippa kom hem till mig vid 08.30 och vi cyklade till Sofie. Träffade hennes nya häst, hon hämtade igår. Vi badade den, fixade manen och bara hade mysigt. Blev så himla sugen på att börja rida igen så får se ifall de inte blir för mycket med skolan. Efter några timmar i stallet stannade Sofie kvar, medan vi andra åkte hem till mig och fixade mat. Sen bar det av mot jobb, andakt idag. Nu bara tar jag det lite lugnt och ska ikväll träffa mina puddingar. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0