FÖRBÄTTRAD DUBBELPLANKA

Runt tre kom Filippa hem till mig och vi gick för att möta upp Sofie och Benita. Vi gick en runda på en mil och halvvägs gjorde jag och Filippa dubbelplankan igen, men den var myycket bättre än den förra. Det blåste en del, men efter lite midre än två timmar var jag och Filippa hemma igen. Vi snackade och face-time (ade?) med Maja och Matilda lite. Sedan gick vi med Hampus upp till mormor och morfars hus där Filippa sen cyklade hem. Pappa hämtade mig, jag gjorde lite hemmaövningar och åt sedan. Matilda blev tagg på att gå en runda så gick en runda med henne senare på kvällen på 5km. Riktigt skön och mydig runda. Vi diskuterade gymnastival och allt vad de innebär...börjar bli nervös. Usch vad mycket det är man ska välja och veta..
Iallafall så stannade hon en stund och vi diskuterade prao med mamma. Har nyss duschat och ska nu starta det senaste pretty little liars. 
 
- blir bättre och bättre!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0