BUSSLUFFAT OCH BLOGGTIPS

SÅ dessa sista dagarna har jag var ganska busy och jag har inte alls haft tid och lust att blogga. Igår var jag med Filippa & Maja i stan och sen nova. Vi buss-luffade (?). Hoppade på första bussen, gick av på de femte stoppet. Hoppade på första bussen där, hoppade av på fjärde stoppet osv. Till slut åkte vi med samma buss hela tiden och bästämde oss för att åka till nova istället. Efter vi varit där åkte jag och Filippa hem medan Maja träffade sin mamma. Hemma sen åt jag och kolla tv, såå trött. Duschade sen och cyklade iväg för att mötta Filippa. Vi cyklade till Maja där vi kollade två halvtradiga filmer och sen cyklade vi hem. Kom hem lite efter 01 och blev utelåst, men kom tillslut in.
 
Idag skulle jag egentligen kanske följt med Sofie för att hämta hem hennes häst, men skulle ha massage så det gick inte. På tal om det så har hon startat en blogg som jag defenitivt tycker ni ska kolla in HÄÄR hittar ni en länk till den. 
Ikväll ska jag på bio med Maja och Filippa, då vi ska se "sex-tape". Verkar sjukt rolig så det hoppas jag att den är.
 





Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Åh ja! :)
emmie kristoffersson

2014-08-12 @ 18:54:32
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0