VI HADE I ALLA FALL TUR MED VÄDRET

Låg och drog mig flera timmar imorse eftersom att jag mådde så illa. Blev lite bättre efter jag ätit ett äpple, så skönt! Duschade och fixade mig lite för att sen gå på sjukgymnastik. Låter fel att jag duschade innan sjukgymnastiken men så var det iallafall. Fick lite nya övningar och det var så skönt att träna lite där igen efter min månads-långa förkylning. Sen möte jag upp Matilda, Filippa, Maja & Alicia och vi gick mot bussstationen. I Lund sen så gick vi runder och kollade lite i butikern, åt och bara hade de hur mysigt som helst. Vädret var underbart och skinjackan var på. Köpte inget men hittade lite jag ska kolla på sen efter min födelsedag. heehhe. Efter Lund sen så gick vi hem till Maja och lämnade av Alicia, gick sen vidare till Filippa. Väl hos Filippa satt vi och snackade, kollade youtube videos och hade de gosigt. Nu är jag hemma och ska se lite "one tree hill" sen sova, imorgon blir det Tyskland. 
 

Kommentarer
Postat av: Clin

Ja precis =) Skönt att jag inte är ensam om detta. Börjar nästan tro man är lite knäpp ju ;)Hoppas du får en underbar dag i solen =)

2014-04-16 @ 12:41:03
URL: http://emmaclin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0