SUN(NY)DAY

Alarmet var satt p å08:30, vakande snoozade och somnade om. Vakande 09:47 igen och skulle träffa Maja & Karolina vid kyrkan 09:55...Snabbt på med de närmsta kläderrna, ytterkläder och pappas fick kör mig. Hann. I kyrkan var det gudtjänst igen, vilket är skönt för att man inte bara sitter hemma idag igen. Vid halv tolv var den slut och vi alla gick hem serapart. Så skönt att gå hem i det underbara vädret. Ett bi burrade in sig i mitt här så jag bjöd husen jag gick förbi på sköndans. Hemma sen så åt jag lite smörgås tårta och bara tog det lugnt, sen kom Maja. Vi spelade lite buzz, planerade inför jobbet, planerade lite inför Skottland och åt lite mer. Nu ska vi snart möta upp Filippa & Matilda för att gå till jobbet. 
Glad Påsk alla underabara ni!
 
- Bild från nyårsafton, bästa!

Kommentarer
Postat av: Clin

Hoppas du haft en underbar dag i det härliga vädret =)

Jag skulle vilja be dig om en sak =) Kan du gå in på min blogg och säga vilken klänning du gillar bäst?
Tack på förhand <3

Svar: åh du det har jag! Själv med ? :)
Visst :)
emmie kristoffersson

2014-04-20 @ 17:36:54
URL: http://emmaclin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0