SO, JAG GILLAR INTE DIG

Nu har jag pluggat so i flera timmar & är så himla trött på det. Har så himla mycket kvar så får sitta hela dagen imorgon med, usch! Gillas ej. Tog nyss en break och kokte lite ägg och så kokte Hampus varmchoklad så jag fårlen liten break från skrivandet. En sak hände precis och det var hur läskigt som helst! Kollade ett asnitt av hawaii five-0 innan idag där det var en kvinna som dödades med en stilettklack och sen nu kom det upp på aftonbladet att en professor i Sverige blivit mördad på det sättet med. Sånt är fööör läskigt tycker jag!
Idag skulle jag även börjat med cellgiftsprutan igen efter en tablettstid men emlade mig för sent så tar den i morgon bitti istället. 
 
 



Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

SO kan vara riktigt jobbigt ibland !!

2014-04-12 @ 03:35:03
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Ida och Amanda

Jobbigt!

2014-04-12 @ 12:46:40
URL: http://idaoamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0