SJUKLING

Ett litet collage var det enda som kom upp igår. Jag har blivit sjuk och har ingen ork att blogga. Har antagligen fått i mig något jag inte tål eller något, för att det bara var igår jag spydde, mådde illa osv. Fick inte i mig mer än en mosad banan och tillbringade hela dagen i sängen. Vaknade jag imorse och mådde mycket bättre i magen, men kan inte röra mig utan att det gör riktigt ont. Mesta dels i min nacke och högra ben.. Kan vara reumatism, eftersom att jag kände av den lite innan också. Men men, lite typist att jag skulle bli sjuk nu när det är mindre än en veckan tills min födelsedag...
 
- eftersom att jag är så ofräsch man kan vara just nu, får ni en gammal bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0