PLANS

Idag har jag inte så mycket planerat, jag ska duscha och jobba. Jobbet börjar en halvtimme tidigare idag, alltså 14:30, men inte säker på när det slutar. Så ska snart duscha och fräscha till mig lite. Skulle egentligen ha testat båten och fiskat, men det var för blåsigt så det för vi ha till godo. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske kolla film med vänner. Får helt enkelt se vad som händer. 
 
Har inte tänk på det innan men imorgon är det fredag och snart är även detta lov slut. Har varit så skönt med ett litet uppehåll från skolan, men kommer vara så trögt att komma tillbaka sen. Prov och en massa tråkigheter.
Men sen är det ju även min födelsedag, vilket jag är såååå taggad för! 
Nu måste jag duscha för att hinna med, hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0