PÅSKBUFFÈISCH

Efter jobbet igår så blevjag hämtad och gjorde inget speciellt hemma. Vid halv åtta mött ejag upp Maja, Matilda & Filippa på hemköp. Köpte lite snacks till kvällen och gick hem till mig. Hmma hos mig sen så såg vi filmen "Vi"...en väldigt konstig, speciell, udda & allmänt "what"-aktig. Skulle inte rekommendera den då jag inet gillade den, men den har dock fått massa bra kritik. Jag blev iallafall väldigt förbannad och arg när jag såg den...
Efter den spelade vi Buzz, sen vid 01 blev dem hämtade eftersom det ösregnade, öste verkligen ner...
 
Idag sov jag läänge, gjorde inget speciellt direkt. Kollade veckans top model och träffade sen min konfirmations grupp en stund och sen hem igen. Max & Maja följde med och en stund senare kom Petra med Alicia. Micke och Maria var här så det blve fika och snack. Pappa, Hampus & Linus var ute med båten en sväng och kom senare hem. (tur är väl detta, eftersom dem fick en massa moterstop och höll på att välta...) Micke och Maria åkte hem efter bara en liten stund, men sen åt vi alla lite påskbufféisch mat. Lite lax, sill, ägg, kyckling, falukorv osv. Ja en konstig stor blandning..Nu har Maja, Max, Alicia & Petra åkt hem och jag ska kolla den nyaste "the originals" sen kolla vidare på "one tree hill". Gud va den sistnämnda serien är bra, någon av er som kollar ? LOOOOVE IT!
 
- MASSSA GODIS OCH ONYTTIGHETER MEN DET ÄR VÄL SÅ DE SKA VA PÅ PÅSKEN ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0