OMELETT..

Skolan gick otroligt segt idag, specilelt efter näst sista lekitonen. Usch, men nu har jag iallafall LOV! Känns som om det var förr aveckan det var sportlov...Super många som ska iväg utomlands och jag blir så himla sugen på att bara dra. Bara packa väskan ta första bästa flyg (till ett varm ställe) och bara åka. Men nejnej, har jobb och nån gudtjänst jag måste gå på så det får vara någon annan gång. Anyways så idag ska jag kolla lite serie-avsnitt jag missat, sen kolla in "the secret life of Walter Mitty" - ska vara super bra. Idag ska jag även skriva en so inlämning, herregud va det går dåligt. Skulle presic göra en omelett helt fin och fota, dock blev det värsta äggröran så inget foto på den inte. haha, ska försöka titta in ikväll igen, ha de gott!
 
- Ännu en gång på skoldatan..
 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

fin bild

Svar: tack! :)
emmie kristoffersson

2014-04-11 @ 18:04:53
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0