MY FIFTEENTH BIRTHDAY

yaaaas. 
Idag är det femton år sedan jag ploppade ut. Har haft en mysig, lugn dag med frukost på sängen och lite paketöppning. Fått en massa grattishälsningar och fina texter på insta, sms & facebook som gör mig så glad!
Duschade, tog fram ett par av mina jeansshort, linne, kofta,solisar och gick til affären. Handlade lite inför ikväll när slökt och vänner kommer och firar mig. Vädret är super skönt, det mesta är fixat och jag tror detta kommer bli en bra dag. Måste kila och fixa lite till, fixa mig och måla naglarna. Puss!
 
Tog min spruta igår så har mått illa idag, men det har blivit liiite bättre. Så typsikt att i princip hela helgen drabbas av att jag tar min spruta på fredagen. Tar jag den en annan dag så mår jag illa i skolan,vilket hellerr inte är bra. Usch. Skulle ge nobel priset till den som kommer på en medicin som har samma effekt mot reumatism som cellgiftet, men utan det onda - ömheten i benet - illamåendet och alla andra biverkningar. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hipp hipp hurra. .. snart kommer jag och plingar på för att gratta dig. Ser att Sambisen oxå firar dig. Kraaaam

Svar: Oh yes, hehehe jadå! Kram :)
emmie kristoffersson

2014-04-26 @ 18:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0