HÖST OPERATION

Dagen började med en sovmorgon, underbart! Sen halv tio hade jag tid hos röntgen och efter de tid med läkare. Benen van äntligen läkta och allt såg bra ut. Dock så har jag väldigt ont och är öm där dem gått in och satt fast stavarna med skruvarna, så de ska bort. I höst kommer jag få en operations tid...det skulle vara en väldigt jobbig operation för läkarna och mina ben skulle bli väldigt svullna efteråt. De kommer gå in genom de gamla ärren så får iallafall inte fler av dem, ett plus!  Kommer bli inlagd och få med kryckor igen...yeey. Kanske inte blir någon resa till hösten då,  eller milen..
Iallafall så var vi tvungna att vänta tills minst ett år efter olyckan för att göra operationen. Exakt nio månader sedan olyckan idag..


- hemsk bild men dagens kläder! 
// halsband - hm // klänning - hm // klocka - rolex // & lockigt hår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0