DÅ VAR DET IGÅNG IGEN

Yepp, första dagen i skolan sedan fredagen innan lovet idag..
En helt okej dag ändå. Fick reda på hur det gått på min provmiddag och skrivuppgiften därtill, väldigt bra faktiskt. Stannade på läxhjälpen och gjorde nästan hela matteläxan vilket är så skönt! Hade lite läxor tills idag som gick bra, MEN nästa vecka är kaos. Okej, på måndagen har jag musikprov. Tisdagen fysikprov, kemiprov & musikredovisning.. Åh, herregud! Klagar en hel del, men måste plugga in allt över helgen - där jag tillochmed fyller år. Aja, får plugga satan och hoppas på det bästa. Inte mer one tree hill på ett tag nu då..
Men sen torsdag + fredag nästa vecka är vi ju lediga, vilket kommervara så skönt!
Nu ska jag kolla topmodel, kolla sista one tree hill på ett tag, matteläxa och försöka att inet stressa upp mig. 
 
- blir många photo booth bilder, sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0