25 APRIL

Bra dag, bra fredag. En aning seg på de sista lektionerna men ändå så bra. Sista dagen innan helg och min födelsedag. Wooopwoop! Min parallelkalss fick sluta 12 och min andra halva klass fick sluta 13:30 eftersom läraren till deras lektioner blivit sjuk...surt.
Iallafall så är jag hemma nu och ska ut och lägga mig i solen medans jag lyssnar på fysik/kemi prov-sidorna upplästa. (ifall det går att få tag på) Så kan jag ligga där och plugga och njuta av det fina, soliga vädret. Har precis plockat undan och ska bara fixa lite tillsen är rummet huffsat  undanstädat. (körde precis en bil hur snabbt som helst utanför mitt fönster) heheh, suuupersnabb!  
En sista sak innan detta inlägg avslutas, herregud va det är klydd med flygplanen..Ett kapats och ett nödlandat pga bombhot - bara idag. 
 
 
- tvättade av mitt smink och bytade om till mjukis shorts och linne, så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0