om jag bara kunde

Tänker ofta tankar i stil med "åhh imorgon får jag ta en outfit bild från ovan" , "nä, nu måste jag verkligen städa rummet" eller "ska jag inte ta mig i kragen och springa en runda". Men sen komemr jag på att jag kan inte göra något av det..trodde aldrig att jag skulle längta efter att få städa och fixa mit rum men de gör jag..viiill så gärna! Höll på att träna innan för att få upp min usla kondition och kom en bit men sen rasade allting, får börja om sen. Visst jag kan kan fota outfit bilder från ovan, men ur snyggt blir det egentligen ? Vill ju ta en fin nu när det är lite höst men löv i höstens färgen på marken och en höstig outfit. Men kan ju typ bara ha mjukis så sådär super fint är mina outfits ju inte. Men okej ska inte klaga, kommer ju trots allt kunna göra alla dessa sakerna om några månader. Tycker såå hiimla synd om dom som aldrig kommer kunna det, och har det såååå mycket värre än mig.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0