Kladdkaka

vaknade vid 11 klädde mig, åt och sen kom familjen Lundberg hit och fikade. När vi fikat klart åkte vi till kyrkogården för att kolla på alla mormor och morfars blommor från begravningen. Såå fina!! Efter drygt en timme där uppe så åkte vi hem. Jag hade riktigt ont i benen så la mig en stund i sängen och vilade. igår satt jag, Lotta och min kusin Elin och veck reklam som jag skulle delat ut idag men pappa och hampus fick göra det istället för det är lie jobbigt att köra runder på en rullstol + all reklam. Ser inte riktigt fram emot att dela ut reklam men behöver pengar och lovade mormor. Det var hon som pushade mig att anmäla mig till att dela ut reklam och några dagar efter olyckan fick jag ett brev att jag hade fått ett distrikt. Inte vilket distrikt som helst utan fick det precis under där mormor och morfar bodde. Pengarna jag får ska jag spara så att jag kan göra resan till London som jag och mormor skulle göra nu i vår, tror det blir mamma som följer med.
 
Så nu är dom ute och delar ut reklamen medans jag och mamma bakar kladdkakor som hampus hockeylag ska sälja imorgon på bakluckeloppis. När pappa och Hampus kommer hem ska vi göra något alla tillsammans och ha det lite mysigt. På måndag berättar jag något såå kul som har hänt. Men kan inte berätta förens på måndag för det är en överraskning. haha, kanske inte är så super kul för er men för mig är det i alla fall det!
 
 
 

// bilder från 2011 när jag va och fotades i turning torso //
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0