Fotvård

Har skrivit flera inlägg som jag sparat som utkast för att jag skulle skriva klart dom sen, men dom har bara försvunnit..varför ?
Iallafall så började jag tidigt idag, var i skolan till lunch och sen hem. Mammas kompis Cilla var här och vi åt lite, sen gick jag och mamma till Hemsköp för att köpa fruuukt. Fick fotvård vid 13 av bästa Stina. Vi åt fruktsalld & pratade. Sen kom Maja och vi pluggad suer mycket biologi, åt, pluggade lite till & sminkade oseriöst. 
Imorgon ska jag till sjukhuset och bada vid 9 sen till skolan där jag ska göra biologi och spanska prov...iii nervös. Men har riktigt svärt att plugga, kan inte koncentrera mig, bara jag sitter och ska läsa så tänker jag på olyckan. Åhh så jobbigt. Men jag gör mitt bäst och det får faktiskt räcka tycker jag. 
Imorgon kväll kommer Emma hit en stund, mysigt. Sen på fredag kanske jag ska träffa Anne som var med mig på olyckan. Ska bli så kul verkligen! Vill veta allt hon sett och tänkt så jag kan få en lite klarare hel bild. 
Men har super ont i rygg & nacke nu så ska försöka sova bort smärtan, fungerear ibland. 
kisses.
 
- Hjärtan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0