fanfanfan

Skev ett suuper längt inlägg om olyckan iförrgår som nu har försvunnit. Såå arg! Skrev hur lång som helst och skulle bara läsa igenom och kolla de en sista gång så är allt bara borta. va fan ? Men ska försöka att skriva ett nytt ikväll som kommer upp imorgon då eller ikväll. 
 
Skolan var helt okej idag, hade tre läxförhör & kollade film. Åkte hem när dom andra hade idrott och efter lunchen kom jag tillbaka igen för att va med på ett läxförhör i so. Var hemma och åt carbonara och vilade lite sen åkte jag till skolan igen. Taxin hämtade mig och nu har jag kollat lit epå datorn och håller på att föra över bilderna från mobilen till ett USB, så jag får mer utrymme. Ska vänta ett tag att uppdatera tror jag, men får se kanske uppdaterar helt plötsigt bara. haha inte för ni bryr er, men ändå.
krammm
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0