THE VAMPIRE DIARIES

Hej alla där ute!
Idag hade jag sjukgymnastik klockan 08, så tidigt. haha. Körde lite styrketräning men tyngder för första gången nu, och märker verkligen hur min benstyrka ökat sedan dom första stegen. Körde bara med väldigt lite tyngd med hallå det rä tyngd, 20 kg. 
Efter sjkugymnastiken åkte jag hem igen och fixade mig sen åkte jag till skolan. Hade ganska kul iallafall, eller kul för att vara i skolan, haha. Slutar iallafall tidogt på fredag, redan 13.35. Så skönt. Så har varit hemma ne stund nu & ska snart ta något att äta. Var tacogratäng i skolan, och eftersom jag inte är super förtjust i taco så var det inte jättegott. Men de var nacho till, så de var ju gott! 
Kanske ska äta något och sen kolla på det nya The vampire diaries avsnitte. Sååå exited. HAHA sa till mamma att säsong 5 har börjat, hennes reaktion: happ, då kommer man inte se dig på ett tag då. HAHAHA. Men jodå, det kommer man visst. 
xx
 
- BW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0