snabbspolning

Hemskthemskt ledsen för den helt brutlat dålig auppdateringen men har haft riktigt mycket med skolan, sjukhuset och kompisarna. Nu när det är lov ska jag blogga mycket bättre eftersom jag inte har någr aplaner förutom emporia imorgon. Har fått sjukt mycket inspiration till vad jag kan skriva om istället bara inlägg om vad jag gjort om dagarna. Hoppas verkligen att ni förstår. 
 
En snabbspolning från onsdags till idag. I onsdags var jag på sjukhuset hela dagen badade, kuratorn, hälsade på på IVA, BUS & akuten. RIktigt intressant och kan berätta om det i ett eget inlägg snart. Torsdags gjorde jag ett hemkunskapsprov i 2 h, kändes som det gick bra så får väl tro det. Sen åkte vi till ungdomstinget men klassen vilket blev kaos, stannade sen i lund med Maja, Cornelia & Sofie. Vi hade sjukt kul, kollade i affärer, fikade och åkte till polhems frisöravdelning. Där färgade jag & Maja våra hår, hihihi. Syns inte super mycket på mig men jag trivs ändå. Fredags var jag i skolan, gjorde båda matteprven jag missat när dem andra hade idrott och det kändes också bra. Eftre skolan åkte jag hem, åt en chokladmuffin och sen kom majas mormor, filippa, matilda och maja och hämtade mig. Vi ålte till mobilia för att gå på invigningen av DM-retro. Stod i kö i 3h oh köpte en bh med pärlor på. Fotades med dennis, annica & marcelo. Så det var värt det, men hade såååå onte efter det. Sen åkte vi till abdos och på kvällen var vi sen hos filippa och åg det senaste pll avsnittet. Igår var jag var jag runder i malmö med min familj och handlade lampor, blommor osv. Vi åt sedan på pizza hut, blev äckligt mätta och åkte hem. Åkte direkt sen till maja där jag var med på hennes släktkalas. Vi åt, fikade, pratade och hade det mysigt. Sen följde hon med hem vi såg "gone, baby, gone" sen såg vi första avsnittet av "ravenswood" som är en bi serie av pll. Hemsk. Äckligt. Fy fan. Men riktigt bra. Verkligen. Men kanske inte tre på natten. Iallfall idag har jag varit hemma maja har hjälpt mig städa, gröpt pumpa och sen har vi jobbat.
JOBBADE för första gången idag, och det var så himla kul. Alla var så gulliga & snälla. Tror verkligen att jag kommer trivas där. Sen är det ju en jävla storm ute så vi flög nästan iväg när vi gick hem. ÅKte till lund handlade mat och åt när vi kom hem. Petra kom hit och pratde lite sen nu har dem åkt. Ska fixa lite med bloggen sen kolla lite serier och sova. 
 
- Lite bilder, mitt hår är verkligen inte så röt som det ser ut på den andra bilden. Haha men ändå.FFörlåt för dem hemkst ojämna bildern men har ingen aning varför det blev så..:o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0