"puff "

Igår kollade jag mest på film och mös runder. Samba blev sjuk och fick åka till veterinären, det var något fel på mjälten så hon skulle in idag igen på ultraljud. Men allting var bättre så de var nog inget farligt. Var så himla orolig att jag skulle behöva förlora henne också..Hon har cancer i ögat och problem i höfterna så var så himla rädd igår. Men hon kom hem och var pigg. 
 
Igår grät jag mig till sömns så var helt svullen i huvudet idag. Vaknade en halvtimme innan taxin kom, åt, satte upp håret så de inte skulle va i vägen, klädde mig och sen kom taxin. Fick sminka mig i taxin med mobilkameran som spegel. kaos. haha, men jag överlevde. Var bara med på tre lektioner och sen hem igen. När jag kom hem fixade mamma mellanmål och jag kollade film. Ska kolla en till film nu och sen ska vi äta middag. Vi har orienterigsdag i skolan imorgon så jag är ledig. Ska på sjukgymnatik kockan 08 och sen bada. 
lovee.
 
 
- ÄLSKAR höstens färger !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0