Hur ska jag göra ?

Ligger nu i sängen och kollar runder på nätet och lyssnar musik. Har inte kunnat logga in på min spotify på daotrn på svinlänge men igår lyckades jag med min facebook. Kan dock inte komma in på mitt konto och kan därför inte ha premium, men kan på mobilen så det blir bra. Imorgon fyller bästa Maja & Max år. Vet dock inte vad jag ska köpa...haha. ångest. panik. stressad. pank. många beskrivade ord. åh herre vad håller jag på med ? haha iallafall så vet jag inte hur jag ska göra. Tips ? På onsdag ska jag till sjukhuset hela dagen och längtar faktiskt. Ska bli så intressant att kolla var jag var innan jag hamnade på BUS efter olyckan. Ska även bada, prata med min kurator och hälsa på där jag var inlagd. Fick även en tid hos skolsyster den dagen så får boka om, när började man få bokade tider hos henne ? missat det totalt. iallafall så ska jag kolla vidare och låta panien ta över. Sen kanske fixa fotoalbumet jag & maja har tillsammans, där jag fyller fem sidor med bilder från när vi var små och hon när jag fyller år. Riktigt kul grej faktiskt. Ska plugga idag också, usch skjuter gärna fran det men måste ta tag i pluggandet.
pusss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0