Höstlov idéer

Vaknade åtta idag och hade sjukgymnastik kvart över, försov oss. Åt ett halvt äpple på vägen dit och åt mer sen när jag kom hem. Sen åkte vi till lund där jag badade, parkeringarna var slut överallt typ till sist hittade vi ett parkeringshus. Tog det lugnt och kollade tvnär jag kom hem. Sitter och kollar runder på saker jag önskar mig och juklappar till mina nära & kära. Ska nog inte göra så mycket idag, kanske städa rummet - yeey can't wait. haha men ändå så måste det göras. 
Imorgon är det urnssättning för mormor & morfar. Kommer bli tufft men samtidigt skönt att ha någonstans att gå till. Har pratat med mamma om att gå till ett medium, så ska kanske göra det. Låter ju så sjukt spännande. Uppdaterade min Ipad idag och gillar den nya men kommer nog dröja innan jag gör det på min telefon. Snart är Höstlovet slut, och jag tycker faktiskt att det är helt okej. Eftersom jag inte hunit bli skoltrött ännu så vill jag hellre skjuta fram loven tills så jag vill ha dem. Även om det inte går så hade det varit skönt. 
Ska även försöka hitta några sponsorer till sjukhuset, så att dem får det lite mysigt nu när vintern och julen närmar sig. Tänkte först att jag skulle köpa saker men det är bättre om man blir sponsrad, så får hoppas att jag får något till dem iallafall. Men vi får se.
Igår var Filippa & Maja här och vi hittade en så himla fantastisk låt så det inte är sant,
"A drop in the ocean-Ron Pope". Underbar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0