Bad-break

Okej jag har inte bloggar på ett tag men har mycket att göra och inte prioriterat bloggen först. Ligger 30 sidor back i matteboken och vi har matteprov nästa vecka, tränar varje dag denna veckan, pluggar andra läxor & måste ta de lugnt.  
Iallafall så igår var jag på reumatiker träff på sjukhuset, vilket vi har en gång i månaden. Så mysiga & trevliga människor. Testade att va utan rullstolen lite, men till slut gjorde de sååå himla ont och benen skakade så jädraaaans mycket. Så blir nog sittandes ett tag till iallafall. Har precis varit i skolan och haft 50 minuters matte, sitter nu i bilen påväg till sjukhuset för att ha sjukgymnastik i vattnet. Efter det ska jag snabba mig till skolan igen så jag inte missar så mycket. 
Idag har jag på mig mina haremsbyxor med komönstret med en vit långärmad basic tröja. Hehe.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0