Anställnings intervju

Första vill jag verkligen tacka för alla underbara kommnetarer på inlägget om olyckan & sen för att ni läst min blogg. Riktigt roligt, hoppas bara nu att ni stannar. Iallafall så kunde jag inte blogga igår då jag var i mormor & morfars hus heeela dagen och röjde. Och där uppe finns INGET internet, så kollade lite wallander och trodde jag skulle dö när jag duschade imorse. I fredags så tog jag, mamma & lotta en sväng till emporia där jag shoppade lite. Kommer lägga upp bilder på allting imorgon, och även skriva lite tidsinställda inlägg. Så himla skönt för vi har studie dag imorgon. yeey.
 
Idag skulle jag gå upp tidigt, duscha, duka fram en svin mysig frukost och sen skulle elin komma och vi skulle till kyrkan klockan 10. Bara det att jag inte riktigt är en morgon människa så vaknade vid halv 9 och snabb duschade, mamma fick duka fram frukost. Vi åt och jag klädde på mig illa kvickt när jag såg att klockan va 10 i. Fick borsta håret, sminka mig osv när jag kom hem. I kyrkan så skulle min kompis sjunga med hennes kör och en präst som ska med till skottland höll en av sina första gudtjänster. Var drygt, han upprepade sakerna heela tiden och stod i tjugo minuter och pratade om samma saker om och om igen. Men annars var det trevligt. Gick sen på anställningsintervju, vilket kändes bra men sen vet man ju aldrig så får hålla tummarna. Sen tittade jag och elin film, åt och lite sånt. Har precis fixat mat, fick bli nuddlar. Gjorde först makaroner and cheese, men faila så tog en pannkaka som Petra gjort och kokte nuddlar.
Ska kolla film & äta mina nuddlar nu så puss på er alla.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Var va du på anställningsintervju? :) 💕

2013-10-09 @ 19:14:37
Postat av: Jessica

Var va du på anställningsintervju? :) 💕

Svar: På ungomsorg :) ❤
emmie kristoffersson

2013-10-09 @ 19:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0