11 Oktober

Igår fick jag reda på att jag fick jobbet jag sökte. HUR KUL ÄR VERKLIGEN INTE DET !? Sitter bara hemma & tittar film dagarna in och dagarna ut så behöver verkligen något att göra + de är ska bli kul. ett lite plus till är ju att man får pengar, haha. Ska spara någr av pengarna jag tjänar till att köpa nya filmer, godis, presenter osv till barnen på BUS. & bara sitta och snacka med dom sen när jag blir lite bättre. Har fått en helt annan syn på saker och ting efter olyckan och efter varit inlagd i mer än tre veckor. Så ska göra så mycket jag kan till dom andra på sjukhuset, för jag vet hur mycket jag uppskattade alla som kom och hälsade på mig. Den 23 ska jag till sjukhuset en hel dag. Ska till kuratorn, bada, IVA-uppföljning och kanske hälsa på hos avdelningen jag låg på. På IVA-uppföljningen ska jag få se & träffa allt dom gjorde med mig och alla som hjälpte mig innan jag kom till BUS. Är såå taggad, ska bli så himla intressant. Just nu vill jag ha en film från krocken och tills jag blev "klar i huvudet" eller vad man ska säga, tills jag förstod allt dom gjorde. Var ju borta flera gånger på IVA, när dom tex drog rätt mina ben. Att jag ska få träffa alla som jobbade med mig ska också bli så himla kul, för kommer ihåg lite om dem. Utseende, vad jag tyckte om dom och namn. 
 
Imorse var jag på vårdcentralen 07.30, hur tidigt är inte det ?? Iallafall så träffade jag arbetsterapeuten och sen sjukgymnasten. Doppade händerna i paraffin, fick nya övningar & handskydd. Hem och sen kom taxin. Samba reste ragg & morrade så hon gillade inte direkt taxichauffören idag...haha.I skolan var det kul och lugnt, fram tills SO:n. Värstaäckliga läxförhöret. 45 minuter på ett fyra sidigt förhör som man skulle utvekcla allting x 1000. usch fy fan. (ojojoj, haha internt). Efter skolan åkte jag hem och sen körde mamma mig hem till Elin där Lina även var. Vi lagade stuvade makaroner och hade det mysigt. Kollade på VÄRLDENS SÄMSTA FILM, stardust typ. Fattade ingenting var bara hur konstig och snurrig som helst. Vi kollade sen på gamla skolfoton, och fy FAN. Hur såg jag ut, alltså det var hemskt. verkligen. Hade värsta klänningarna, håret bakom örat och västa busk-unibrow. Hur kunde mian föräldrar låta mig se ut så, skömdes inte dom. fy alltså. det var hemkt verkligen. Ska iallafall kolla på avsnitt 2 av "the vampire diaries" för det har äntligen kommit ut. yeeeey.
puss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0