Vaxiss

Försov mig idag så fick sminka mig medans jag åt frukost men sen fick jag ändå vänta på taxin då den kom sent. Slutade lite över tre för jag skulle på sjukgymnastik, gick inte så bra. Tränade knappt, hade så ont i kroppen och min sjukgymnast ville visa nya övningar och tejpa min nacke/rygg så det tog över tiden. Direkt åkte jag & mamma sen vidar etill tokyomakeover i lund där jag vaxade armarna och överläppen. Efter jag hade gipset på min arm blev håret riktigt lång, grovt och svart. Skämdes riktigt och mådde dåligt så därför vaxade jag armarna. Gillar verkligen inte hår förutom på huvudet, ögonfransar och snyggt formade bryn. Annars usch på hår. Dessutom att min släkt är en nära generation till aporona och har mycket hår, hjälper inte. Helt anti det iallafall. Efter mamma också vaxat överläppen stack vi till subway och åt. ÄLSKAR. Men utan kaka dock, åhh! Haha eget val men ändå, det är kakan som gör hela. Sen direkt till sjukhuset där jag var på reumatiker träff. En sköterska från reumatikeravdelningen kom ner och berättade olika mediciner, biverkningarna, vad som händer i kroppen & så pratade vi om det. Väldigt intressant och ska skriva ett inlägg mer om det sen. 
Ska söka efter fler sponsorer till sjukhuset nu, så sees.!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0