Stel & har ont

Fick lite sovmorgon idag då jag började med bad klockan nio. Badar ju dock i lund så fick bara en ytterst liten sovmorgon. haha. Direkt efter badet åkte jag till sjukgymnasten här hemma och tränade. Har sjukt ont i hela min kropp och är super stel så tränade bara lite och lätt. Igår fick jag ju en tejp på min nacke/rygg som jag idag även bytade då den lossnat. Kom till skolan på lunchen och det var faktiskt god mat, soppa. På engelskan jobbade vi med filmerna och sen på spanskan var vår lärare inte där så franska läraren fick hålla koll på oss också. Vi skrev först en dialog i grupper som vi sen läste upp för en annan franskgrupp, och dem gjorde samma sak. Sen lärde vi dem lite viktiga spanska ord, och tvärtom. På elevensval där jag har hemkunskap gjorde vi mackor med saltade gurkor och färsost. haha sen drack vi te till det på långbord. Sluade sen och taxin körde mig hem. Idag var ju sista skoldagen denna veckan. Sticker ju till ullared imorgon, hahaha. Har bara suttit vid datan och kollat olika vines på facebook men ska packa och sen plugga. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Gamla camwow bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0