serier tar över mitt liv

Var i skolan dem tre förtsa lektionerna sen åkte jag till sjukhuset där jag först badade, kurator, röntgen & ortopenden. Mellan kuratorn och röntgen så åt jag & mamma med mormor oh morfars grannar, som också vistas mycket på sjukhuset. Vi åt på pastelle och jag tog pasatgratäng medans dem andra tog spaggeti - köttfärssås. Hos ortopeden sa han att det antagligen inte blir någon mer operation men att jag ska tillbaka om två månader. 
När jag kom hem kollade jag klart new girl, så har nu sett alla avsnitt som kommit ut. Jag & sofie satt dessutom och snackade lite innan taxin hämtade mig och jag insåg att jag lagt ner så sjukt mycket tid till serier. Räknade precis ut att jag lagt ner över 70 h på the vampire diaries, och sen följer jag ju typ femton serier till. Vad gör jag med mitt liv ? 
Iallafall så ska jag ta tag i läxan nu iallafall för vi har kemi prov på torsdag. Även om jag inte är där så får jag ju plugga för får göra det sen. Har teknik prov på måndag sen också. Och usch. Gillar inte prov, verkligen inte. Men ska plugga nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0