Prov hit & prov dit

Började dagen med försovning. När jag väl kom till skolan började jag med en komplettering på hkk prov och direkt efter de gjorde jag ett kemiprov, gick shit. Sen var de en student från Estonia som hade en liten grupp övning om fördomar med oss. På tekniken skulle jag egentligen gjort ett prov, men fick skjuta fram de tills nästa vecka.När jag kom hem åt jag och kollade på lite avsnitt av "med Clara henry", stört skön tjej ju. Sen var jag på en blomsterkurs där vi fixade lite blommor och fikade. Efter de hamnade jag i sängen och pluggade spanska till provet vi har imorgon, och längre än så har jag inte kommit. Hade tänkt duscha och sen plugga lite till, sen sova. Är trött och hungrig hela tiden...

Sen är de så att mina halsband som jag alltid har på mig var borta. Tappade dem på ullared...ringde dit men så visste dem inget. Sen efter en stund ringde hon upp igen och sa att en kvinna hade hittat dem vid kassorna. Blev så sjukt glad, eftersom att dessa halsbanden verkligen betyder såå himla mycket för mig. Så underbara människor de finns, verkligen. Så jag kommer få tillbaka dom, vilket är super viktig. 
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0