NOVEMBER redan

Om en liten stund ska jag & mamma åka iväg på heeling, vet inte riktigt vad det är men det får jag väl se. Efter det vet jag inte riktigt vad som händer, kompisar eller bara vara hemma och ta det lugnt. Mamma sa att man blir helt trött efter heelingen så får se om jag orkar göra något. Hade dock behövt plugga kemi, då vi har prov på torsdag. Har så himla mycket prov nu innan jul...kemi, so, matte, biologi, spanska usch.
Men både längtar så sjukt mycket till julen men vill samtidigt hoppa över den. Älskar känslan, umgås med släkt och vänner, maten, julklapparna & snön. Men samtidigt så har vi så lång jag kan komma ihåg firat med mormor och morfar så vet inte hur jag kommer reagera. Men fy va detta året gått fort, det är ju redan NOVEMBER. Snart är det 2014, herregud! Aja ska fixa mig nu så hörs vi senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0