MALMÖ CITY

Igår efter skolan var jag, Matilda, Filippa & Maja inne i Malmö och kollade runder. Vaöde inte rätt dag då det regnade hela tiden, haha. Vi shoppade lite och åt. Jag köpte en tröja på Monki till mig själv men hittade ingen julklapp till någon. Vi hade bokat bord på Jensen men allt sket sig, totallt. Först så hade dem ingen ramp in så jag fick gå in, sen tog det frm minuter innan dem fick in rullstolen också. Sen hade vi bestämt vad vi skulle äta och så, med det var endast till take away...Till slut fick vi in varsin kycklingfilé tallrik med pommes och varma grönsaker. Visst, jag har ätit värre men även bättre..haha. Sen gick vi iallafall till Burger king för att gå på toa, vilket kostade fem kroner eller om man köpte något fanns det en "toa-kod" på kvittot. Så jag köpte en stor läsk men fick inget kvitto. Vi åkte upp i hissen, i hissen var det kiss & kräk. Alltså jag och Maja (som fick åka upp med mig) klöktes och fick panik. När vi väl sen kom upp kom vi inte ut..När Matilda sen gå ner och köpt en kod öfr en femma istället så kom vi in på toan, som det var kiss och bajs ner kletat i hela toan. Allting var bara hemskt, sen skulle vi ner i hissen med. Maja sa till dem i kassan om allt i hissen & toan och hon i kassan bara skrattade åt henne och sa okej, tack. 
 
Petra hämtade oss och körde hem oss till mig, där vi gjorde en haul. Satt sen bara och snackade ett tag och dem åkte hem. Var så himla trött men kollade ändå på the originals och grown ups 2. Så sjukt bar båda två. Vid halv två var jag klar för sängen och slocknade direkt.
 
- Tröjan köpte jag på Monki för 100 kronor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0