*ingen bild*

Gudtjänsten igår var väldigt annorlunda och konstig men ändå bättre än en vanlig. GUdtjänsten varade int ens i en timme och vi träffade inte våra "grupper" efter heller. Efter den så gick iallafall jag, maja, filippa & matilda hem till mig och kollade ravenswood. Vid tolv tiden gick dem hem och jag deckade direkt. så trött, även om jag glömde ta cellgiftet...
Imorse vaknade jag och bara strosade runder lite och sen åkte jag, mamma & hampus till mammas jobb där det var julbasar idag. Stannade bara en lite stund, kollade lite tvd när jag kom hem. Se kom mammas kompis Tlva hit och fikade. Jag och hampus spelade lite wii, sjukt länge sedan. Sen åkte han iväg med hockeyn. Pappa och jag gick en runda, jag med kyckor haha. Försöker att träna upp mig nu så att jag kan ha kryckor i skolan, vore sjukt bra. Så tråkigt att bara sitta ner, ta en massa plats hela tiden och få allas blickar. Iallafall så gick vi lit emer än en kilometer vilket jag är riktigt nöjd och stol över mig själv att jag klarade. Dock så går jag mycket sämre nu efteråt 'n innan och har svin ont. När vi kom hem så tog jag iallafall cellgiftet och mår därför illa nu. Sen åt vi och jag & pappa spelade wii. har sjukt ont i axlar och skuldror nu...haha. hämtade iallafall sen hampus och sen kollade film, paranoia. Liam Hemsworth (eller hur han stavas?) var ju med så det var väl därför jag kollade. men den var sjukt bar faktiskt. mår riktigt bajs just nu så ska sova.
c'ya all.
 
- Eftersom att min dator blivit uppdaterad så har alla bilder försvunnit. så det blir ingen bild, men ska försöka hinna med att ladda ner dropbox imorgon och fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0