Idag ät det torsdag.

Hade på mig en tröja dag som det stic "is it friday yet?" på, och alla trodde det stod "it is friday" så ja. folk jommer väl tro att kag inte kan veckodagarna men ändå. föresten så kan kag faktiskt dem. Idag efter skolan var jag på sjukgymnastik & det går framåt folks. Tar mer tyngder, mer motstånd och fler övningar. Känns verkligen så himla skönt! Efter det kom Sofie & Maja med mat från Viking. Falafelllll åt jag och alla andra åt kycklingsallad. Sen pluggade jag lite matte och vi sminkade oss som vanligt. Haha. Sen stack Sofie hem för att planera en drag och Maja stannade en stund till. Vi kollade tv, tvättade bort sminket & plockade undan. Sen hittade hittade jag en väska med morfars gamla saker i och både Maja & jag blev helt rädda. För vi inte sett den innan och vi hört någon som kom och gick. Men det bar inget, vi hade bara missat väskan och det var pappa som kommit hem för att hjälpa mamma med tv:n. När Maja blivit hämtad så duschade jag & kollade sen twilight. Vilket jag faktiskt hade i läxa, hehehhe. Iallafall så hade jag glömt allt som hände och tycker inte alls den är bra längre. Efter jag sett the vampire diaries är ingen vampyr film/serie jag sett innan bra. Men iallafall så ska min grupp i skolan göra en remake på den, vet inte hur de ska gå men de är planen. Maja har också skaffat blogg, den heter "majjalundberg.devote.se" och borde faktiskt besökas! 
Gonatt! 

- helt okej när bästisen kommer hem från Tyskland. 5kg nutella, no biggie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0