Förvirrad

Har blivit hemskt förvirrad på sistonde, riktigt jobbigt. Glömmer och blandar ihop saker. Tex, så har jag slarvat bort en laddar till bilden, skulle säga "bertil 8" idag på jobbet emn det blev "blå 8" istället, vi ska ha vita tröjor på jobbet och där kom jag i en grön. Hoppas bara det är något konstigt som snart försvinner.
Idag var jag på center syd och sen åkte jag och jobbade. Så det har inget hänt super mycket idag. Köpte lite smycken på center syd annars inget. Hände inget speciellt på jiobbet förutom att dem hade bakat lussebullar så man jag blev riktigt taggad på julen, IDAG ÄR DET JU BARA 30 DAGAR KVAR TILL JULAFTON! helt sjukt om du frågar mig, tiden går så himla super duper mega snabbt. Ska nu plugga super mycket teknik iallafall och hålla tummarna att jag klarar provet imorgon.
 
NU HAR JAG LADDAT NER DROPBOX, LOGGAT IN & INGET AV DET JAG SPARAT DÄR ÄR KVAR !!!!
fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck. vad ska jag göra nu då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0