DESSA TAXICHAUFFÖRER

När taxi chauffören idag skulle köra upp mig för rampen och in i huset körde han av rampen men märkte inget...han bara fortsatte och jag fick försöka räddas av ringklockan. haha. har faktiskt livit riktigt föranad p min taxichaufför d han varje mrgon kommer minst t io minuter försent då att jag kommer supe rmycket sent för att sen även ska hämta upp fler. Och sen kom jag för sent en gång och han älter forfarande om att jag är i tid osv. men lixom seriöst, jag sitter och väntar och ibland kommer han för tidigt d är det bara att snabba sig så att han inte ker utan mig...irriterad. iallafall så gjorde jag teknikprovet idag och blev godkänd. woopa! biologiprov på torsdag, två matteprov och ett fysikprv nästa vecka. Nu längtar jag till jullovet super mycket! Idag ska jag iallafall plugga biologi och duscha. Fick lämna i min dator idag för att internetet inte fungerade, så kommer antagligen få den imorogn igen. Men måste ju erätta allt med dropox, det löste sig men alla mina dokument är borta. 
 
 
- Älskar !!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

gott!

2013-11-26 @ 22:38:13
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0